Czeska Reklama Telewizyjna i jej Język
Dostępność:
na wyczerpaniu
Cena:
9,00 zł
9.00

Ocena:
0





Producent:
-
Kod produktu:
649
Opis
Czeska Reklama Telewizyjna
i jej Język
i jej Język
Dariusz Tkaczewski
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2005
Stron 124 + 14 stron zdjęć, Rozmiar 16,5cm x 23,5cm
Stron 124 + 14 stron zdjęć, Rozmiar 16,5cm x 23,5cm
Praca
zawiera wiele nowych, interesujących informacji na temat istoty
reklamy, jej dziejów i znaczenia, uwarunkowań politycznych i
społeczno-kulturalnych, z uwzględnieniem charakteru czeskiej reklamy
telewizyjnej i jej miejsca w komunikacji.
Adresatami niniejszej pracy mogą być specjaliści z różnych dziedzin: lingwiści, kulturolodzy, teoretycy komunikacji reklamowej, socjolodzy, psycholodzy, ale także studenci slawistyki czy też osoby zainteresowane kwestiami reklamy telewizyjnej, współczesnej kultury masowej bądź ogólną sytuacją społeczno-kulturalną w Republice Czeskiej.

Adresatami niniejszej pracy mogą być specjaliści z różnych dziedzin: lingwiści, kulturolodzy, teoretycy komunikacji reklamowej, socjolodzy, psycholodzy, ale także studenci slawistyki czy też osoby zainteresowane kwestiami reklamy telewizyjnej, współczesnej kultury masowej bądź ogólną sytuacją społeczno-kulturalną w Republice Czeskiej.

Wstęp
1. Ogólna charakterystyka problematyki czeskich mass mediów na przełomie wieków
2. Cel i złożenia teoretyczno-metodologiczne pracy
3. Źródła bibliograficzne i materiał językowy
4. Układ pracy
Reklama w Telewizji
1. Reklama, propaganda, promocja. Reklama telewizyjna, jej nadawca i adresat
2. Reklama telewizyjna jako rodzaj dyskursu, manipulacji i sztuki
3. Reklama w stylistyce. Styl publicystyczny a reklama
4. Z dziejów reklamy światowej. Reklama na ziemiach czeskich
5. Czechosłowacka i czeskie telewizje. Współczesny rynek telewizyjny w Czechach
6. Czeski rynek reklam telewizyjnych
Język Czeski w Reklamie Telewizyjnej
1. Leksykalna charakterystyka czeskich tekstów reklamowych
2. Stylistyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych
3. Syntaktyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych
Zakończenie
1. Fenomeny czeskiego rynku reklam telewizyjnych
2. Podsumowanie i konkluzje dotyczące języka czeskiej reklamy telewizyjnej
3.Komentarz końcowy
1. Ogólna charakterystyka problematyki czeskich mass mediów na przełomie wieków
2. Cel i złożenia teoretyczno-metodologiczne pracy
3. Źródła bibliograficzne i materiał językowy
4. Układ pracy
Reklama w Telewizji
1. Reklama, propaganda, promocja. Reklama telewizyjna, jej nadawca i adresat
2. Reklama telewizyjna jako rodzaj dyskursu, manipulacji i sztuki
3. Reklama w stylistyce. Styl publicystyczny a reklama
4. Z dziejów reklamy światowej. Reklama na ziemiach czeskich
5. Czechosłowacka i czeskie telewizje. Współczesny rynek telewizyjny w Czechach
6. Czeski rynek reklam telewizyjnych
Język Czeski w Reklamie Telewizyjnej
1. Leksykalna charakterystyka czeskich tekstów reklamowych
2. Stylistyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych
3. Syntaktyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych
Zakończenie
1. Fenomeny czeskiego rynku reklam telewizyjnych
2. Podsumowanie i konkluzje dotyczące języka czeskiej reklamy telewizyjnej
3.Komentarz końcowy